۱۷ بهمن ۱۳۸۵، ۱۹:۴۲

/ گزارش مهر از تمرین عصر امروز تیم ملی/

نکونام و رضایی با تیم ملی تمرین کردند/ احتمال غیبت کعبی و عنایتی مقابل بلاروس

نکونام و رضایی با تیم ملی تمرین کردند/ احتمال غیبت کعبی و عنایتی مقابل بلاروس

تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز با حضور جواد نکونام و رحمان رضایی آخرین تمرین خود را برای رویارویی با تیم بلاروس برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این تمرین قراربود در ساعت 15:30 برگزار شود اما به علت بارندگی ابتدا مسئولان ورزشگاه آزادی با برگزاری آن در این زمین مخالفت کردند ولی درنهایت با نیم ساعت تاخیر این تمرین درزمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

البته نکته قابل توجه دیگر در این تمرین غیبت حسین کعبی و رضا عنایتی بازیکنان تیم الامارت بود که با این حساب تعداد لژیونرهای غایبی که نامشان درفهرست مدعوین برای حضور در دیدار با بلاروس اعلام شده بود ، به عدد 4 رسید .

در ابتدای تمرین امروز، امیر قلعه نویی درحدود 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و پس از آن بازیکنان درگروههای دونفره و انجام تمرینات خاص بدنهای خود را برای آغاز تمرینات گروهی گرم کردند.

تمرین آقا وسط 4 به 2 که درقالب سه گروه برگزار شد، دومین بخش تمرین تیم ملی بود که درمدت زمان 10 دقیقه و زیرنظر مستقیم مربیان تیم ملی برگزارشد.

سپس بازیکنان درفضای محدود بازی تحت فشار را تمرین کردند که زمان برگزاری این تمرین 2 وقت 10 دقیقه ای بود. سه دروازه بان تیم ملی نیزدربخش دیگری از زمین بطور اختصاصی زیر نظرکریم بوستانی تمرین کردند .

درمرحله چهارم تمرینات تاکتیکی در 2 وقت 10 دقیقه انجام شد که بیشترتوجه کادرفنی به ارسال دقیق سانتر ازجناحین و  استفاده ازفضاهای خالی درپشت محوطه جریمه اختصاص داشت .

فوتبال درونی تیمی درقالب دوتیم سفید و سبز آخرین مرحله تمرین عصر امروزبود. دراین تمرین رودباریان، رضایی، شکوری، عقیلی، صادقی، تیموریان، نکونام، ابراهیم صادقی، مبعلی، اسدی ونیکبخت نفرات تیم سفید را تشکیل می دادند وطالب لو، افشین پیروانی، قربانی، حسینی، کاظمی، زارع، بادامکی، خطیبی، رجب زاده، نوری و منتظری درتیم سبز بازی می کردند که تلاش بازیکنان در دو نیمه 10 دقیقه ای گلی را در بر نداشت.

درپایان این تمرین منصور ابراهیم زاده مربی تیم ملی درپاسخ به این سوال که آیا کعبی وعنایتی برای حضور در دیداربا بلاروس به تهران می آیند، گفت : متاسفانه با توجه به تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال تا این لحظه باشگاه الامارات با حضورآنها در این دیدارموافقت نکرده است که درصورتی که کعبی و عنایتی امشب وارد تهران نشوند، در بازی فردا حضور نخواهند داشت .

کد خبر 444732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha